positiva elli!!

Okej. För att försöka överbevisa mig själv att jag inte är så otroligt jobbigt lättirriterad. Så gillar jag tanter! Dom är jättesöta, men jag erkänner, många har fastnat bak i 17-talet och fattar inte att vi lever i ett nytt sekel(eller?). Bra början ellinor. Sålänge dom låter mig va ifred är jag glad. Och tjejen bakom då, hon kanske bara va som jag, o hade benen mot mitt ryggstöd? Mycket möjligt. Alla vill ju inte mig illa. Och alla blickar på stan, ja menar, inte så lätt att hålla ögonen borta från mig?;) Att koden inte funka var ju bara för att ja inte kmr inte på mitt jensenonline konto o inte hade fått informationen, där kan man ju se det som så att jag faktiskt kan komma med bortförklaringar om ja missat nåt, för ja kmr ju inte in och kan inte få samma information som alla andra!! Och lite kyla har ju ingen dött av. Sen att jag hatar geografi är en annan femma, men jag äälskar läraren, han är toppen. Visst, han tror att man tkr allt man lär sig är skit kul vilket är fel, men även om han är jobbig ibland, så är han bäst! Jag kan skratta ihjäl mig åt honom. Och han gör tråkig geografi en gnutta roligare. Jag lär mig ju iallafall. Vilket är ett framsteg inom ämnet. Och åsa då, ja ni, hon är ju som hon är. Vad kan vi göra åt saken? Hon kan ju vara bra, ibland......Ändå! Hon är ju...söt! Och gubben i filmen, han va ju trots allt smart. Det är coolt. Alla har vi våra unika grejer. Och att komma till skolan för en lektion, vadfan finns det för bra i det? Jo, lärdom. Jag blir ännuuu smartare och gillar att åka buss. Men äre värt de...? Tja, de går att fundera över. Folk som är elaka finns det inget postivit med. Men mina kallsvettnings problem då? Det positiva är att jag kan gå varmt klädd, och att när jag blir varm kan visa upp min snygga kropp genom att då klä av mig naken, och så får ja ju visa min svettiga svett, som är sexig. Oerhört. Ja, nog stör jag mig allt på mig själv, men jag har bra sidor också. Det har jag faktiskt. Kan också ha dagar då ja inte bryr mig ALLS om nånting, när jag är för trött. Men när jag är i skedet jag typ alltid är, kanske ja är lite mer bryr mig om saker.
Anledningen till att ja håller på såhär är för ja fick en tankeställare igår. Visst jag stör mig på mycket, och lägger ner mkt onödig energi på fel saker. Men det är så mkt som gnager. Det går inte bara att släppa...Bara sådär!

Och vadå, att viktigpettern såg ut shär, de är väl inge? Det är ju snyggt som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0