let's go all the way, tonight. no regretss, juuuuuuuuuust...

Jag har inte sovit. Dock bara deppat över att dagen är ledig, vilket jag egentligen behöver mer än allt...Typiskt mig att aldrig kunna slappna av. Väntade ju iaf på bussen förut, o då var hanna mitt sällskap. Vi satt oss på sköna grejer inne i krämaren och pratade. Haha. Hon är go. Sen väl på bussen inne i kga kmr välkända ansikten och stiger på. Jag sov mest, men de kändes så bra. Och tryggt. Deppar lite också över att min enda sovmorgon denna vecka kmr förminkas med en halvtimme för att jag är hos pappa..Men, vad gör man inte. Har inte varit här sen skolan började typ, och jag saknar huset. Fast nu längtar ja redan lite tillbaka till kga.
Min mage bubblar....




Stora myströjan är på, och jag bara göttar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0