tänk hur lätt det är att förlora det vi har

Äh, jag tänker inte göra något vettigt alls av den här dagen. Har iaf just sett klart filmen jag somnade till igår, och nu ska jag kolla igenom kort och skriva ut, o sätta upp i rummet. Iallafall försöka, det tar ju sån himla tid! Men jag börjar.....Får se om jag åker in till syster sen ikväll. Men de märks. Pappa och jag ska iaf beställa hem mat sen, mumms! Tycker också jag förtjänar en stor fet applåd som inte rymmer från min ångest idag. Utan låter den finnas, och bara vara. Jag brukar ju springa iväg.....Men tamigfan. BLÄ. Fick förresten gåshud på hela jävla kroppen av en filmscen förut. Egentligen inte ens en märkvärdig. Men jag vill oxå ha en pojkvän.....

Men jag har ju trots allt en pojkvän som gillar (läs - älskar) att pussas me mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0