snö,snö,snö,snö

Godmorgon världen.
Gårkvällen vart ju inte överhuvudtaget som planerad, så jag hamnade i min säng tittandes på vänner helaa natten. Men de gjorde inte så mycket, låg o garva flera timmar. Alltså, ja kan inte tröttna på vänner.......Var ju själv hemma också, gick as bra tills ja gick o borsta tänderna vid tolv och hörde att ringklockan surrade sådär igen, precis som att nån hade ringt på. Den är ju ganska cp. Oså ringde pappa precis o ja vart skitskraj att nån ville in. Men vågade inte gå ner o få tyst på den ifall de va nån utanför, så ringde mosan så hon ställde sig i deras fönster o kolla, o de va ingen utanför, men hon bara "ja ser dig i fönstret.....men elli.......nu är den nån innanför dörren, vid fönsterna.." "VA?!?!? MEN DE ÄR JAG? ELLER VA? jag står här!!" "jaha, haha, gu va rädd ja blev, trodde du va kvar uppe". Alltså shit, ja vart så jävla rädd. Fast ja VET att de va ja själv som stod där, hahah. Iallafall, sen var ja skiträdd hela kvällen o satte på en film, somnade stundvis men kunde inte somna förns pappa kom hem klockan tre. Har nog aldrig varit så glad över att pappa kommit hem i hela mitt liv. Sen drömde ja massa aaasjobbiga drömmar och nu har jag bara ångest. Vill till syrran men hon skulle bort........Vad ska jag då göra?

Känner verkligen inte för att vara ensam idag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0