nödvändigt, väldigt nödvändigt inlägg

Är ni lika fucking kalla som JAG? Alltså hallå vinter. Jag leker med min vovve, han är så töntigt dum och fattar ingenting...MEN JA fick en tid hos magdoktorn på fredag!! Han förstörde hela min planerade dag, men vafan, han ska tydligen va en väldigt bussy man o detta va ett återbud, så mamma tvinga mig ta chansen. Är lite smått nervös faktiskt. Undra va han tänker gö med min lilla mageeeeeee. Eller vad han kmr säga. TÄNK OM DETTA BLIR VÄRSTA FÖRÄNDRINGEN I MITT LIV?! aja, eller inte......Hörrni, det är torsdag imorgon förresten, hörde jag döda mig????

Ikväll känner jag mig extra gullig, och drar på mitt finaste smile.
Pussgurkoooor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0