najti sleep tajtii

Weak weak weak. Patetisk. Dålig. Har ont. I huvudet. Älskar min klass. Älskar min anna. Älskar allt och alla. Ska sova en skönhetssömn och hoppas på att jag orkar träffa mosen tomorrow. Och på söndag kmr min fina älskade syster hem. Har nog aldrig längtat efter någon så mycket. Galet vad systerkär jag är. Ikväll blev lugn ju btw, o de behövde jag. Eller ja, lugn o lugn....Man har ju en klass! Men imorgon blire också lugnt, o förhoppnings med mosen. Och söndag blir ännu lugnare med massa kramar på syrran. Ska vila upp min döda kropp tänkte ja, hihihihihih. Så ja pallar skolan sen!
PUSS SÖTISAR. OCH EXTRA PUSS TILL MIN ANNA SOM JAG ÄR VÄLDIGT KÄR I.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0