lovely yoooou

Fy bövelen hörrni va de är kyyyligt ute. Fryser ju tånera av me!! Och vet ni då, hihihi, ja FÖRSOV mig imorse, alltså eeeeh jag gör inte sånt!! Vaknade iaf tjugo i åtta, bussen gick fem över. Pappa skjutsade ner mig och jag HANN. Rekord vafan, så himla snabb är ja. Var iaf inne halv tio, "pluggade" psykologi med klasskömpisarna. Om den orala och anala perioden i livet. Ja, intressant må ja lova....Annars har ja BARA varit sur idag och allt har gått fel. Haha. Seriöst. Inget ville som jag ville, o speciellt inte magen o maten, så ja har tuggat 2 och ett halvt tuggummi paket idag, min mage pallar inte tuggummin.........Bra gjort ellipelli! Beroenden är tydligen inte så svåra att återuppta. Men sen blev de iaf sallad och mys på 2 fik med annsen. Haha. Skönttttt....Min lillla älskling är så bra. Har förresten varit borta exakt 12 timmar idag, o samma imorgon, osvosv. Gillar inte eftermiddagsveckor.....

Vad fasen händer me min mobilkamrrrra?:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0