lördagskväll med mosan, guld värt

Jani. Nu kom jag nyss hem, från mosan och becktittande. Inget att rekomendera när man måste gå hem i mörket ensam efteråt (tvärs över gatan dock, he-he), moa stod iaf vid dörren och kolla tills ja kom hem. Vi var lika rädda båda två. Mötte 2 rådjur, höll på att skita på mig. Hon tror hon hör ljud och är paranoid, medans ja måste springa ner i källaren o kolla så att dörren är låst, följt av att kolla alla andra dörrar. Känns lite som i somras, när ja kom hem så sent varje (liten överdrivt, dock inte så stor) natt. Sprang och kollade alla dörrar, sprang upp, gjorde iordning mig för sängen, satte mig vid pappas dator, och la mig vid fem/sex och sov hela nästa dag. Hmm. Kul liv. Då hade jag även gamla rummet - gammalt, och deprimerande. Saknar dock den tiden lite, sommartiden asså. Har ju iallafall spenderat kvällen med mosan då. Det var hur skönt som helst, patetiska som vi konstaterade att vi är. Men självklart delade vi många skratt, sa poeten elli. Moa är ju så tokig hon!! Vi åkte iaf in till degen lite senare för att kolla beck hos henne och för att ja o pappa ska upp o hämta emlan imorgon. LÄNGTAR!

Sötisen suger på att käka melon. Just sayin'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0