lite tankar såhär på möra

Luskade just ut att jag inte är så jävla svår att få golvad, som folk tror. Och nu menar jag inte golvad som i "åh, ja föll för dig". Utan som i när man faktiskt blir sårad. Det finns vissa personer som tror dom kan säga precis vad som helst till mig, för jag blir inte sårad? Jag bryr mig inte? Jag tar inte åt mig? Och visst, jag försöker att inte bry mig. Jag kan vara rätt bra på det. Men jag är så mycket mer sårbar än vad folk tror. Men en del tror att hur mycket dom är trycker ner mig, bryr jag mig inte. Och därav blir det bara värre och värre. Och minsta lilla sak kan göra så oooont, och få mig att känna mig ännu mer värdelös. Det gör faktiskt ont!
Synd att ja lovade anna igår att jag skulle leva tills nästa gång vi sågs. Haha, nej ja skoja bara. Jag ska sluta vara så självmordsbenägen. Jag gillar faktiskt att leva ibland.
Men nu ska ja knyta skorna o dra till bussen! Var himla snabb o göra mig iordning idag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0