jag skulle välja dig, varje gång

Anna säger (22:52):
du tänker för mycket!!
ellinor säger (22:52):
JA VET
ellinor säger (22:52):
kom på mig själv när ja satt i bussen o ba, "hmm, undrar varför ljudet i högtalarna hörs mitt i huvet, o inte på sidorna. för lurarna sitter ju trots allt på sidorna..hm,hm?" VEM FAN TÄNKER SÅ?!?!?!?!
Anna säger (22:53):
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA
FY FAN ELLI
JA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR
....
Jag är mentalt störd. Men anna älskar mig ändå. Söt hon är. För sen bara "du är söt". Gullig va? En sån skulle ni vilja ha VA? Dock så får ni skaffa er en egen.
Längtar tills imorgon.
Dock blir ja nog dålig på uppdatering. Men de överlever ni juuuuuuuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0