jag är inte så jävla stark jag inte...

Inger sa åt mig idag att jag ska vara stolt över att jag kan läsa situationer och är bra på att analysera. Vilket även kan hjälpa mig att komma undan från mer skit. Typ. Inger är bäst! I världen. Och sen såg ja en död katt på vägen hem från skolan. Aj, mitt hjärta va ont de gjorde. Den låg död och påkörd mitt på vägen. Och det fick mig att tänka på mina älsklingar, Loa och Murre. Murre, han va min hjärtekatt. Han var min räddare i nöden, den bästa och mest underbara kissen i världen. Och så kör nån jävel på han och bara struntar i det o låter honom ligga där helt död!!!!!!!!!!!!!!!!! Hur fan kan man?!!??!?! Och ett år senare händer precis samma sak, på samma gata, dock 100 meter längre bort och påköraren slängde in Loa på en gård.... Det är tragiskt och det gör jävligt ont i mitt hjärta när ja tänker på det. Så fina kissemissar. Döda, påkörda. Och den som gjorde det bryr sig inte ens.... Mamma frågade efter Murres död om vi pallade ha en ny kisse, ifall de skulle hända igen. Men vem fan har sån otur? Så vi körde. Och så hände samma sak på en gång, bara ett år senare. Så sen skaffa vi hund istället. Och nu när familjen är splittrad klarar vi knappt av att ta hand om honom..... Sinnes!
Jag tycker så synd om den där kattens familj.. Dom har ju inte en aning om att deras kisse ligger där. Usch, sånt här gör mig verkligen ledsen. Jag älskar kissemissar.....
Kul med ett katt inlägg, haha. Jag tappade min energi för ungefär en kvart sen. Annars har mamma o ja har busat hela kvällen. Hon är så jobbig!! :D

"Mamma, jag tror jag börjat hallucinera......"
"KUL! Vad ser och hör du för nåt?"
Länge sen ja va tvungen att hålla mig så mkt för skratt på en buss. Jag dog lite halvt. Mamma är störd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0