i'll take a risk, take a chance, make a change


Pigg cheeeeey.
Ikväll blir det idolmys. Och jag längtar så efter min bästis att jag övervägde tillomed de där med att inte se på idol med henne, och okejdå, tänkte jag, i'll try! (hon har konstiga åsikter). Så, "öy, du va inte i skolan, då får du inte göra nåt!!!!", jo det får jag. Sitta i en soffa med min bästavän är inte så ansträngande. Plus att ja kan va hur ful, trött, sjuk och äcklig som helst, för hon älskar mig ändå. Så efter att ha fått vila ut hela dagen och sovit, så tänker jag vara med min bästavän, i hennes soffa, framför idol, no mather whaaat, haha. Hon ska ta hand om mig!! Ha-ha, kul kväll du kmr få anna;););) Det ska bli sådär, asbra, ni vet. Och om ni tror att ja kmr dö påvägen dit, av trötthet, så bor hon bara 100m bort. NÄMEN!!! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0