i can't get away from you

Usch fyfasen vad jobbigt det var att kolla på gamla bilder, bara från förra året. Jag sitter här och bölar, haha. Det gör så sjukt ont, att allting är så förändrat. Usch, vinterkänslan. Det var en speciell känsla, ni vet, känslorna man hade, musiken man lyssnade på, och allt man levde i, det upprepas. När jag gick runt och log, trots att jag höll på att brytas isär. Och om precis 2 veckor, berättar mina föräldrar att dom ska gå isär. Och när vi kollade lägenheter. Alla känslor. Minnen. Hur allt sen gick utför. Att människor förstörde mig totalt. Och när ja praoade på kvinno huset, det är samma känsla som finns där. Alltså åh, jag kan verkligen inte förklara....

Den här dagen minns jag...Mamma, emelie och jag satt och fika på som hemma, en fredagseftermiddag efter att precis ha kollat på den första lägenheten vi kollade på (jorunn var oxå med, för de va hon som hade tagit kontakt med ägaren). Då jag total bröt ihop inne på fiket, de vart för mkt. Jag trodde jag tog de bättre än vad jag gjorde. Vi gick därifrån, åkte till ÖB och köpte godis, och sen bestämde emelie o ja oss för att åka till uppsala till kusinerna, barasådär. Emelie ringde sj, och en timme senare satt vi på tåget.
Jag älskar mina kusiner så fruktansvärt mycket. Och min syster. Herrejesus......
Vi satte oss fel oxå, på tåget från sthlm till uppsala, vi råkade sätta oss i förstaklass så direktören bad oss flytta till andraklass. Oups!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0