i always get my way

Ujujuj, jag har varit så effektiv idag, typ. Gjort spanska förhör, och spelat upp nåt på spanskan, och gjort psykologi prov. Psykologi provet tvingade ja min lärare att få göra idag, haha, vi sa ju att ja skulle de men så fanns de inga lediga grupprum, då sa hon att vi skulle ta't imorgon ist, men de sluta med att ja satt i lärarrummet när hon käka lunch och skrev. Haha. Skrev så pennan glödde fan!!! Hann hela provet på en timme, som resten av klassen knappt hann på en o en halv timme. Men det är inget ja säger;) Kan ju dock betyda att ja slarva, ELLER att ja va beredd på att de skulle ta tid o skyndade...Men nu ligger jag hemma i min säng och njuter av att ha saker överstökade. Bara matteprov och bokläsning kvar den här veckan nu! Wiho. Sen att jag hatar äckliga fjortis killar som tror dom äger allt o alla o tror dom är bäst, när dom bara är så jävligt mesiga, är en annan femma..

Känner ni ironin i min rubrik och min bild....?
Jag bara älskar mig själv.

Min syster tar fram den bra sidan i mig!!!!!!!!!! hohoooo, rawr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0