HÖGELLI

OJsan HOPsan vilken dag! hahaha, jag kan inte sluta skratta. Mamma och pappa bara sitter här o fnissar åt att ja inte kan sluta garva. Jag känner mig fruktansvärt hög och har inte annat än skrattat idag, förutom när ja fått utbrott på albin. ÄR SÅ SJUKT TRÖTT att ja dör. Haha! Har båda pärona här btw! Vi äter, men inte kolhydrater o socker iaf. Jenny är rolig. Och våran vikarie BODIL oxå, hon och jag snackade separationsångest. Jag och jenny sitter fast, tror vi. Och nej jag leker ju inte, ja sitter ju dyng still. HAHA! Guuuuu, idag vare kul o va i skolan alltsåå.
Pöss på er!


Jennifer är lika knäpp hon och vi ska ju gymma tillsammans, gulliga som vi är. Om inte jenny på något vänster lyckas få med mig in i hennes grupp ist. Separationsångest va de ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0