hello lovers

Lite halvdeppig blev jag ju när jag trodde min huvudvärk skulle ta dö på mig. Insåg sen att de fanns alvedon, o mår lite bättre. Kunde inte gå för de dunkade i hela skallen. Ett tag trodde ja även att de skulle sprängas innifrån. Men är de kanske dags att sätta igång med spanskan eller? Åh, vilken ångest...............Jenny har förresten slagit rekord idag också, hon har bara sagt att ja var dum endast 3 gånger! Ovanligt få. Har förresten fått mina CONVERSE meeeeeed! Yippie. Attans, de där påminde mig om att ja måste ta undan allt papper ja hävde fram när ja öppnade dom. Förörvigt ska jag träffa anna på onsdag och fika, i öret. Jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0