förlåt

Att jag är usel på att blogga just nu. Men orken finns inte, ser ingen mening. Håller mig borta från datorn, den gör mig ändå bara illa! Vaknade iaf på bättre humör idag eftersom ja sovit bättre än ja gjort på hela veckan, där på golvet nedanför syster. Hon va mysig och go, och bäst. Och sen gick ja till bussen med glädje i hjärtat och de kändes riktigt vintrigt, sådär början på vintern ni vet. Lite mysigt. Kände hur röd o kylig jag blev. Dock kunde ja inte annat än tänka på hur j*vla kallt de kmr bli i vinter om de ska bli den kallaste vintern på 1000 år?!?!?! för förra vintern var ju verkligen inte kall....Men iallafall, så satt sig en jätte trevlig tant bredvid mig på bussen. Hon bara lös och va så trevlig. Inte för vi sa så mkt, men småsaker, hon log så åt mig, jag kände mig speciell. Jag finns, och jag duger.
I skolan höll ja på att somna, men ja älskar som sagt min klasskompisar. Dom är så jävla guld! Och sen inte för att tala om när pappa o ja skulle kolla en soffa på ikea (låg i varenda en, och alla verkade tycka att de såg ut som ja hade de himla bra eftersom dom inte kunde sluta snacka me mig, haha) som slutade med en för stor (enligt pappa) soffa med två fotpallar. Hel nöjd är elli som inte fått plats i vardagsrummet sen i januari......Men nu har ja ääntligen en mysig soffa att gosa i. Så skulle vi bära och stonka, och ja svär, ALLT knövla, bara för att ps väntade på oss inne i örebro som vi skulle plocka upp. Stackarn.. Vi fick iaf in soffjäveln i en vagn som vi hyrde hipp som happ, men tanten va inte snabb som skulle hyra ut den till oss, o stod där o tugga på sitt jädra tuggummi o va allmänt osmart. Sen va låset fel oxå. Och sen funkade inte en blinkers och bromsljusen på bilen. Men pappa och jag med våra tålamod åkte ändå. Plockade upp min ängel, och vi fortsatte till som hemma och satt där några timmar och pratade. Hon är så jävla fin och bra. Och jag älskar dig gumman!!!! Och stöttar dig i allt, till 100%. Du är guld.
Sen fick ja damp på omvärlden, stack hem till dfs i mörkret fast ingen va hemma o decka i sängen. Va livrädd från bussen eftersom en gubbe gick bakom mig o ja bara väntade på att han skulle springa fram och hoppa på mig. Har nog varit lite för mycket i örebro..........Våldtäckter var 5e minut.
MEN AJA, förlåt för världens längsta inlägg. Nu så ska ja iaf skicka iväg ett arbete till min lärare, äta tacos och få upp soffan, och se idol såklart. Tänker vara hemma ikväll. Och inte springa iväg från min ångest. Jag ska sitta och tjuta hela kvällen om de så behövs. Annars tänker ja oxå försöka fixa och få upp bilder i mitt rum. Finns inge mysigare än att ha massa minnen på väggarna.
Godkväll!


Gissa vem som går på LCHF och måste vara nyttig? Hatar mitt liv......

Kommentarer
Postat av: psss

älskar dig!

2010-10-15 @ 22:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0