fika me bästis!

Alltså, jag är världens bästa vän. Tänker åka in till skolan 2 timmar tidigare än nödvändigt för att plugga till psykologi provet på fredag BARA för att ja ska kunna träffa annsen på eftermiddan! Åh. Okej, jag gör de mest för min egen skull. Behöver träffa min tösabet. Gud va skönt de ska bli!! Sitta på ett fik hela eftermiddan o snacka goja :) Plus att det är lite mysigt att plugga med klasskompisarna. Ibland är a-tid bra att använda!! istället för att sova. Dock behöööver jag sova. Men behöver anna-energi mer så att! Ja, de överväger. Men nu ska nyduschade tjejen hoppa i sängns o försöka söva.
Harefint tjejör o grabbör!!!

Nu jäävlar ska vi snacka!! Och fisa, hihi. Och sno muggar, HOST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0