död eller levande?

Alltså, ärligt talat, jag vet inte. Jag är ett vandrande lik idag, kanske? Somnade med dator och spotify på, läxpappret låg på tangentbordet, oups. Kan inte en enda glosa. Så får väl rååplugga i bussen då. Då kmr ja dock spy, men vafan, man får väl offra sig lite! Är ju vaken en timme tidigare idag eftersom ja ska in nio, då ja ska va hos maria halv elva. Det blir bra. Men ska trycka i mig den sista biten lchf mackan nu, och bajsa. Shit va dom sätter igång magen!!! Och så ska ja klä på mig osånt, heeeehe.
Dagen är fullproppad, har massa plugg dessutom, som ja ska försöka ta tag i, HE...HE.. Men vi hörs när vi hörs!
Ha en aas bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0