do you think your better of alone?

Va kul det var när ja låg här i min säng, nergosad i täcket framför en film och hela grannaskaran smyger sig på. Dom hjälpte pappa bära upp pianot. Jag menar, bara starka män, o här ligger jag, ellinor, o ba "NEMEN HEJ!". Dom skulle titta på mitt rum, hehe, o det är ju inte stökigt alls. Jag bara tänd och kolla på...om ni ser nåt. Och där ute stod pappa o muttra "hehe, ja lite svårt kanske". Sen gick ja ut med hunden, o då möter jag nog halva dfs, fortf. lika fresch o go;) Lite halvtgo dag elle. Men sen när ja kmr in på gatan, står världens goaste thompa o ropar o vinkar åt mig. Det gjorde min dag. En varm go och glad själ. Åh. Jag gillar mina grannar.

Sådär känner jag mig just nu, bara 100000 gånger mer sunkig. SÅ NU BLIRE DUSCH O UPPFRÄSCHNING! Haha, komiskt, en av dom starka männen fråga just om ja vaknat än... Ja stömpan, time to vakna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0