det är starkt att vara svag ibland

Jag har nog aldrig i hela mitt liv varit såhär trött som jag är just nu! Det är galet. Och då har ändå min kurator sagt att jag tillomed behöver sjukskrivas. Hehe. (Låter ju normalt, men SÅ utsliten är elli...o de va ju innan ja blev SÅHÄR trött) Och just nu är ja deppig, omotiverad, utsliten, trött, seg, less, och allt som hör till. Men det kmr gå över! Jag är inte mig själv än, efter typ ett år...Men jag är på god väg! Och jag har ju mått bättre än vad ja gör nu, på vägen. Så ni ska se att snart piggnar jag till till mitt "vanliga" jag, som ändå inte är elli helt, men you get the point! Ha bara tålamod och låt mig få vara såhär ett tag. För jag behöver lära mig själv att det är okej! Jag försööker verkligen bli bra. Jag gör allt jag kan. Även om de inte alltid helt räcker till. Jag försöker ju tillomed lära mig sova bra. Min mamma får ta till drastiska åtgärder ibland dock, för jag är så envis. Men de är en anann femma.

Åh. Kolla vilken asmysig bild jag hittade på mig o min favorit thompa. Aj, mitt hjärta....Jag älskar hans kramar, och hur han lyser upp och säger hur mycket han tycker om mig när han ser mig. Han har en stooor plats i ellis arma hjärta. Åh så fin han är, min andrafamiljs pappa! Det finns få, så goa, så rara, och så underbara människor som thomas! AMEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0