congraaaaaaatz

Hallå, är det bara jag som inte kan se min header, eller äre något fel...?
Den här helgen har inte varit annat än seg ska jag tala om för er. Jag har degat så jag har degat. Jag har legat i sängen mestadels men även träffat fin släkt. Lyckades bryta ihop när vi satt och käka tillsammans, likaså som ja lyckades bryta ihop när ja satt och pratade med anna, och när ja pratade med pappa, och när ja åkte bil. Haha!! Mentalt stabil tjej. Nä. Och nu ligger jag stendöd här igen. Kommer aaldrig orka ny vecka i skolan, PLUS att det är eftermiddagsvecka. Skjut mig.
Aja, hoppas ni sovit gott! :D haha!

Även ett stort jävla GRATTIS till min knäppaknäppa underbara vän!!
Jenkabenkadumbom blir äntligen gammal o då kanske hon kan nå upp till min smart nivå?;) Nja, vi får väl se..
TACK iallafall, för att du orkar stå ut med mig och mina problem i skolan. Haha. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0