baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbbbeleelblble

Hahahahahah, jag...Hahhahaha. Dör! Pappa är så rolig så jag får ont i magen. Vi sjöng iaf, jag blev sur. När de inte går som elli vill, blir hon sur. Bajs o blä. Men OK, de gick OK! Jag har liksom så mycket tankar i skallen just nu, att de blir lite för mycket, och jag vill säga så mycket, att det blir ingenting. Och bara skit. Har låtar jag hör hela tiden som jag bara vill skriva upp i pannan! Jenkabenkadumbom säger så mycket dumt så jag bara vill slå till henne och berätta för hela världen. Jag älskar mina vänner så mycket så alla borde känna dom. Och jag bara är så splittrad och vill bara krama allt och alla jag ser. Ps är så rolig och jag saknar att skratta med henne, redan.. Alltså, åh. Jag ska få träffa min pudding imorgon och jag går på högvarv just nu. Seriöst, om något kmr ivägen nu kmr ja gå i ide! JAG VILL BARA BERÄTTA FÖR ALLT OCH ALLA OM ALLT JAG KÄNNER OCH HUR JA MÅR, OM ALLT SOM HÄNT OCH HUR MYCKET SKIT VÄRLDEN BESTÅR AV. Aj. Jag har världens finaste föräldrar och min syster smsade mig inatt. Jag gråter ju nästan. Och är de dumt när jag sitter o förklarar för mamma varför jag ska till pappa? liksom. Huuuur dumt är inte det? Jag kan väl förfan bara åka till han när ja vill, bara hipp som happ, utan dåligt samvete? Den jag booorde ha dåligt samvete mot är ju pappa. Eftersom jag aaldrig är här. Jag är ju en knepig typ............................... Men vi har iallafall haft en helmysig kväll, och min pappa är bara bäst i världen ibland alltså. Imorgon börjar jag på LCHF, det är nervöst och nu jävlar ska jag blir SLIM OCH MÅ VÄL! Pussåhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0