AHHHHJA

Alltså åååh, jag är SÅHÄR HYPER JUST NU!!! Ellis humör svänger. Kan inte sitta still, träningen var hur kul som helst och jag satt fast i en maskin på gymmet efteråt. Haha. Synd att moa inte såg, och att ja satt där själv o skratta......Hehe. Ska in till syrran nu! Kmr somna så fort ja slappnar av, lovar. Är nog egentligen inte så pigg, kan bara inte sitta STILL HIHHHIHIH. åglmnhöfgmcöfeaödmflknaekngalngealeasg.
Hejdå!!!!!!! SOV GOTT ALLESAMMANS, själv ska ja vandra i läskiga tunnlar imorgonbitti, i mörkret, be för mig att ja inte dör. Eller så... Ni har väl hört om tunnelmannen i kga? HOHOHOH, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahahaha, jag hade väl fullt upp att hålla mig kvar på min boll ;)



Vad för tunnlar Elli?

2010-10-26 @ 10:39:24
URL: http://moacestmoi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0