will you take meeee, tonight

HEJ!
Jag kan ju glädja er som är ledsna med att säga att jag har haft en asbra dag! Om det hjälper haha, det hjälper mig iaf ;) Jag trodde ärligt att jag skulle sova mig igenom dagen, men när man har en hanna och en jenny bredvid sig är det omöjligt. Jävlar vad vi har skrattat. Haha. För trötta tjejer! Och vilken jädra humor alltså. Dom är så goa!! Och inte blev det sämre när hanna fick ett helt snöras på sig när vi sprang till ica! HAHA, vi skratta så vi tjöt och jag trodde seriöst jag skulle ramla omkull av skratt. SHIT va kul de va! Vi hade ju bråttom också eftersom vi var tvungna att springa till ica på vår 5 minuters rast och köpa mandariner. Vi var såå sugna. Så idag har vi med andra ord ätit mandariner heeela dagen och skrattat lite gott. Sånt gillar vi! Och nu måste jag äta och sätta igång med psykologi uppsatsen. Så pussss från en glad elli!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0