världens finaste

Idag på stan så mötte jag världens finaste jorunn, med man och barn. Hon ropa på mig och kom o fram o gav mig den där jorunnkramen bara hon kan ge. Noel berättade att han tuggade tuggummi och sen kom peter fram och krama mig. Det första han säger är att jag är så söt, snygg och tar i mitt  hår o säger att det också är så fint. Ja, han bara överöste mig komplimanger. Och jag vet inte om ja ska gråta eller le. Det värmde så fruktansvärt mycket. Jag tog faktiskt åt mig.. Tänk er, man har världens sämsta dag, och så säger någon att man bara är så fin. Det var så på riktigt och äkta. Och åh vad jag tycker om dom. Jag älskar min jorunn så mycket, och jag tycker så mycket om hennes man och hela hennes fina familj. Jag är så glad för hennes skull. Hon är världens mest kärleksfulla människa. Och världens bästa barnvakt!!!!!!!

Hon hade också med sig kära Åsa som ja fick krama lite på me, goa åsa, hon kände knappt igen mig, ja hade fått så långt hår, sa hon haha. Senast vi såg va på jorunns bröllop :) Åh, de va en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0