vad vill du, men kom då, jag är ju här o väntar på dig

"Dom som inte känner sig som ett helvete ibland kommer heller aldrig känna det där härligt ärliga lyckoruset." Min syster är klok, och fin, och jag älskar henne.
Jag kan imponeras så på människor, som ser saker, som man själv är så omedveten om. Jag fascineras så otroligt överhuvudtaget av människor. Dåliga som bra så är dom fascinerande. Jag gillar att analysera och iakta. Inget nytt kanske, men de föds på nytt varje dag i mig, känslan, den där starka känslan av att få lära mer, om människor. Jag vill veta precis allt! Om funktioner och beteenden hos alla olika typer av människor. Mums! Att beskriva mitt intresse för detta vore omöjligt. Galet spännande. Galet. Galen elli.
Nu kallar geologin på mig. I wish it wouldn't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0