det är inte bara spanska som är mitt starka ämne, nä, även bild!

Varför i hela helvetet blir man röd i ansiktet av kyla? Ja, inte bara av kyla, utan värme också, ja, och när man tränar, när man är stressad, varm, ja, varm, när man pratar, hostar, gråter, skrattar, skrattar, skrattar, blir nervös, och tillomed när man pratar. Man kan ju bli galen. När ska man få ha vanlig färg? Och varför är livet så orättvist att bara vissa har dessa problem!!! Ja, om ja glömde nämna det i personlighetsbeskrviningen häromdan så har jag iallafall väldigt väldigt väldigt väldigt lätt för att bli röd i ansiktet! Nej okej, det var en underdrift. Jag är röd jämt. Ja ne jag ljuger inte. Blev kallad tomaten halva sjuan. Jag svär....Finns så många idioter också som tycker det är kul att skämta om det vilket jag verkligen inte tycker, ja kan bryta ihop vid såna skämt, he-he pinsam tjej. Förstår inte vitsen med att påpeka och retas liksom? Grejen är den att dom som retas ofta har samma problem själva. Och jag försöker samtidigt vänja mig, liksom, att leva med det. Men jag kan bara inte, det är ju inte så att ja går runt o skäms jämt o därför blir ja röd, ne ja vettefan vare är för fel på mig, däremot skäms jag över att det är så det är. Det är så sjukt fruktansvärt jobbigt och eftersom det är ett sånt extremt komplex så tror jag dessutom att jag inte kan tyckas om pga. det. Att folk tycker jag är äcklig och pinsam som blir röd. Ja, normal tjej va?
Min mens är påväg, därav att jag är så himla irriterad och sur. Bara så ni vet!!
Och varför är det bara jag som blir röd om näsan och ser ut som själva rudolf när jag står ute och väntar på bussen med 100 andra pers? DOM ÄR JU FÖRFAN KRITVITA HELA BUNTEN!!!!

Okej jag kanske överdrev en aning! Jag är ju trots allt lite bitter idag.... Men ni ser ju själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0