jul-show eller ja, MYYYYS

OMG vilken kväll! Alltså såna här kvällar borde livet bestå av oftare. Det var så kul, jag var så glad och jag bara njöt igenom alltihop. Njöt av moas umgänge och hela hennes glada uppmuntrande sätt att vara! Så som bara hon kan. Hon va så söt så jag bara vill gråta. Och min syster var så duktig så jag gråter av stolthet, ja, jag känner mig nästan som hennes mamma när jag sitter där, jag vill krama om henne och bara visa hur stolt jag är!! Hon har lyckats så bra! Min snutta. Och mina föräldrar då. Hur goa? Åh gud va bra jag mådde. Dom va så söta dom me! haha. Älskar såna här kvällar, dom ger bara gott och jaaaaa! Mermermer. Moa o ja ba satt o garva åt allt roligt och sjöng med som galningar. Att vi fick sitta precis vid bordet alla som uppträdde skulle gå på och att vi fick deras rövar i ansiktet  va ju bara ett plus dessutom!:) Klagat på kylan i måttlig mängd har vi ju också gjort för den delen...
Jag: "ja men tänk dom som har 70(!!!) minus då....de lärde vi oss i skolan nyss, ja gud, ja lär mig så mycket i skolan!!"
Tant/dam: *vänder sig om* Ursäkta? haha jag har nog aldrig hört nån säga att dom lär sig nåt i skolan! ja va ju tvungen att vända mig om för att se om de verkligen va nån som sa det..Haha!"
Hhaha, hon va rolig och vi blev bästisar.
Mamma: "ollie gnyr så när han fastnar vid nån lukt där nån pissat"
Jag: "ja, han blir väl kåt"
Pappa: "...eh..jaha..... vinterståndet!"
Haha, ibland har pappa fin humor alltså....
Sen säger jag dock bara en sak: k y l a


(pappas tröja, moas armvärmare och mammas vantar...brrrrrr!)
Nästa: rumpor!



Världens duktigaste:


Bättre bilder existerar dock ej....Men hennes charm lyser igenom ändå. Hon är så fin, min syster.
TROSCHOCK!:

Nästan iallafall!
Men nu, dags att sova om ja överhuvudtaget ska orka fortsätta leva. Gäsp.

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahahaha! :D Och ååååh, va gulligt du skrev där, så jag börja gråta jag också typ!

2010-12-01 @ 09:11:13
URL: http://moacestmoi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0