inte lika bra chey, inte bra, inge..bra....dålig, dålig chey

Det blev en jävla hysteri och ett enormt kaos i mitt huvud, och vädret sa ifrån. Jag blev med andra ord hemma. Vilket gör mig enormt deprimerad då jag verkligen inte klarar att vara själv och ligga still och inte göra nånting, när det egentligen är det enda min kropp tycks vilja. Jag ville mysa i marieberg med jenkabenken. Usch vad ledsen jag är. Jag hatar att inte ha kraften, men har lyckats hamna i en otrolig obalans och jag måste hitta rätt igen....Tycker inte om mig själv idag. Här har ni förövrigt min framtid:
Måndag: skola, klippning, träning, plugga spanska.
Tisdag: skola, kolla på dansföreställning.
Onsdag: ledig, vila(?), träna 3 timmars danspass om ja får med mig nån.
Torsdag: heldag i skolan.
Fredag: skola, novellinlämning, vänta i örebro, maria, hem
Lördag: lyssna på mosen när hon sjunger, kanske sova hos henne?
Söndag: säga hejdå till kinamoa och hem o vila?!
Måndag: hårfärgning, skola hela kvällen.
Tisdag, onsdag (prov), torsdag, fredag: skola sent.
Lördag: kolla min fina flickor gå lucia.
Sen ska kusinerna komma nån helg också, och ja måste åka o träffa annie (och anna, o ps, saknar ju dom såå), och ja måste köpa julklappar och sen äre jul!! och jag bara har panik, inför allt, hela tiden. MÅSTE.HITTA.BALANSEN.
Jenny är iaf fantastisk, unge, det är du. Hade du varit nån utav mina gamla vänner hade jag inte haft kvar dig vid det här laget. Hehe. Tack för att du är goaste!



Baksmällan av en awesome vecka..
Trött, trött, trött, trött tjej

Kommentarer
Postat av: Moa

Ååååååh, va glad jag blir att du tänkt komma och lyssna på lördag! :D Förresten funderar jag på att gå med er på tisdag, har frågat Emelie om jag kan få köpa en biljett av henne men inte fått svar...

2010-11-28 @ 13:10:12
URL: http://moacestmoi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0