superwomaaaan

Alltså, musik gör bokstavligen talat min dag! Jag har så sjukt mkt bra musik på min spotifylista nu och jag kan bara inte sluta lyssna. Och när man hittar dom där som träffar på vartenda ord, och som bara ger en den där känslan. Alltså, guuuud. Förövrigt har även denna dag varit bra! Efter alla mina timmars sömn blev jag lite väl överpigg och har plågat mina vänner hela dagen. KUL! ;) Men att västanvindarna piskar mig i mitt arma ansikte i väntan på bussen och påväg hem är en HELT annan femma. Det bara flyger fula ord och fraser i skallen på mig just då......... Annars har mamma o ja gjort plättar och nu sitter jag o försöker bli varm med mitt glögg-te. Haha. Mysigt värre! Jag känner en sån jävla stor enorm lycka just nu. Och om den bara är kortvarig? Vem ger blanka fan? Jag är så jävla värd det, så jävla. Och det känns sjukt grymt. Och att allt bara rullar är ju inte heller en nackdel. Tänk vad lite mycket sömn kan göra. Men jag jobbar fortfarande. Glädje är arbete! Haha. PUSS

Ni får en gammal goding bara för att det är min och syrrans pepp-låt. Vi är superwomarna när vi är ledsna.  Och alicia keys är min hjälte. Nästefter syrran då.
Fick just världens jävla rysning över hela bena tack vare låten, haha, längesen ja lyssna på den nu. Hade glömt hur jävla hårt den faktiskt träffar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0