against all odds

Maybe you and me got lost somewhere. We can't move on and we can't stay here. Maybe we just had enough.

Hade skrivit ett inlägg igår o lagt ut, men det är all gone nu, dunno var it tog vägen faktiskt. Så my bad! Idag har det varit skolan och "doktorn" iaf. Det var ett samtal där på lasarettet som gav mig oerhört och jag äälskade sköterskan. Så sjukt bra, förstående, hon brydde sig och va bara underbart underbart bra. Så nu är lite grejer fixade iaf. Sen hoppade jag på bussen hem, och vem satt inte där om nu inte min självaste dawi?! :D Åh, finns ingen ja skrattar så åt som han. Och jag gillar den glada och avslappnade elli jag blir med honom. Så too sum up, ja saknar honom och det var skönt att stöta på'n!


"Finns nog ingen annan tjej än du som säger äääh fyfan ja måste gå o skita" Hahhaahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0