thinkin' outside of the box

Alltså, jag är hyper som om ja vore en stor jävla kaffekopp. Skulle lätt springa runt hela kga nu, på nolltid. Och det hjälper faktiskt att ha en retsticka till morsa som gör så jag skrattar så ja tappar luften. Hon är bra. Dessutom luktar jag som en sommaräng!! Har aldrig varit så skönt att ta ett bad i hela mitt liv. Dock är jag lite sur för ja orkar inte plugga matte. Men skitsamma, de löser vi på mattefördjupningen ja tvingat jenny att gå på me mig imöra. Hoho. Och så löser de sig alltid med lite turkdunk!
Syrran i telen: "va fan lyssnar du på?!" haha. Nu ska ja kolla kenza&tyra show! Bättre sent än aldrig..
Pussssssss

Hahahahhahahahahahahaha. Älskar min vovve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0