rolig tjej

Jag har bloggtorka och försöker hålla mig borta så mkt som möjligt från datorn. Bra va? Dock lite svårt när man är rastlös och sällskapssjuk. Men vet ni eller? Imorgon kmr idolerna till marieberg. Och jag vill dit. Men tror inte jag orkar, o ja har inga pengar. Bra kombination. Så mycket roligt hade jag att säga för nu!
höhöeheheöhehöehöeö jag gillar min skola, heheheehe, den är bra för ens mående osånt!


Här har ni förövrigt två fina bilder från kvällen hos mo innan ja började spy! Ni ser ju hur fräsch, inte uppblåst och inte illamående jag ser ut. Annars är pinglorna bäst, och det vankas paris. I say no more!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahaha, men vilken jättecharmerande bild på mig ;) Och I LIKE din lilla inställning och förvarning där ;)

2010-11-19 @ 22:52:44
URL: http://moacestmoi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0