psykologin kallar

Jag säger bara.....några saker.......Kukkallt, kukmage, kukillamående, kukkallt, kukskärsår, kukspanska, kukmatte, KUKKALLT, kukbuss, kukchaufför, kukstress. Så pjuh, då var det överstökat och bortglömt! Jag ber om ursäkt för alla fula ord, men fy i helskotta vad sur jag blev när bussen var 20 min sen, och jag hade längtat efter att få komma hem hela dan, plus att chaufförjävel kör fel 4 gånger, ah visst sista gången gjorde de inget för ja fick närmare hem men ÄNDÅ! Jag stod ute och frös i 25 jävla minuter, jag höll på att börja gråta, på allvar, jag hade ont i vartenda litet ben, det är så kallt. Skickade fina sms till min mor och sen stod maten på köksbordet när jag kom hem. Dagen var räddad. Och förutom att jag varit så trött och haft fruktansvärt ont i magen idag (tack vare all stress igår, nämnde jag kramperna jag hade hela kvällen? hehe), så har det trots allt gått att genomlida dagen. Min klass är fin, och jag kan inte annat än skratta med dom. Seriöst, när är dom inte roliga liksom? Vi har så kul.
Men nu: äta mandarin och göra klart psykologin.
"Seriöst, varje gång jag ser en mandarin tänker jag på dig och hanna nu.....Och när jag ser er tänker jag på mandariner" Men en sak ska ni veta, den som klår jenny i att äta mandarin långsammare än henne, den är tamigfan värd ett pris!!!! Jenny-pedant-tant, ska jag börja kalla henne. PUSS SNUTTAN;)
Och puss på er mä!
Ska visa er mina utbrott sen, mina sms till morsan:) dom är ganska skojiga...

Lovar mer bilder så fort mitt bildprogram funkar.......................Men jag har ju några olika varianter av den här, så ni får stå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0