possibility

Vem är det som bestämt att jag inte ska få må bra? Den jäveln borde få stryk. Men fanimig, det är dags att ta tag i det. Jag kan om ja vill o bara vågar! Haha eh tönt? Ja! Jag ska fixa det här, för jag vill, enda in i botten och i grunden av mig själv. Jag ska göra det. Jag har fått uppgifter av min kurator också, på ett papper. Men nu är mitt första steg att låta mig själv känna som jag gör. Det är okej. Leva med känslan, i känslan, och i nuet. Vara i mig själv. Våga vara ensam med tankar. Puh, gode gud nu vart det lite mycket där. Men man får ta det steg för steg och sakta men säkert. För jag ska ta mig upp mina vänner. Jag ska. Hur lång tid det än ska ta. Ha en bra dag! Haha, resten av min kommer bestå utav plugg, träning och kanske en annsen.
Förövrigt fick jag mvg på psykologi provet, fläckfritt. Jag är så jävla nöjd.

En hårgfärgning är även bokad. Säger bara äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0