onsdag!

OH MY GAAAD! En månad till jul. Jag tror jag hyperventilerar. Vet ni eller? Snart är den här veckan slut, och min helg ser jävligt ljus ut. SEN är det en vecka som inte är ett dugg jobbig, förmiddag, plus studiedag, plus schemabrytande dag (på världens jobbigaste torsdag dessutom, wiho), och maria besök. Sen helg, sen hårfärgning, sen lucia samma vecka?! Vilket innebär snart juljuljul. Sen bara en vecka?! SEN slutar vi på måndagen??????? Alltså....Åh! Oh du underbara ledighet, vare hälsad! Förövrigt ser min jul DOCK inge ljus ut än sålänge. Men gud är skyldig mig en bra jul, sådäså!! Så det ordnar sig. Ja, jag är kristen mina vänner. Må (fint ord) kristna tycka att jag inte beter mig som en, men de viktiga tycker jag är att man faktiskt tror. Det spelar ingen roll hur man är. Och det borde speciellt ni kristna förstå? Hallå.
Aja whatever, idag är en bra dag! Onsdagar är alltid höjdpunkten. Och idag kmr jag inte komma hem förns seeeent då jag ska till mitt fd. favoritställe i eftermiddag. Får se hur det går.
Puss på er!

Saknar min moatoa......

Kommentarer
Postat av: Moa

Och jag saknar dig min Ellipelliplutt :( <3

2010-11-24 @ 09:51:38
URL: http://moacestmoi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0