No matter how dumb you are you eventually rise. If not today, then maybe tomorrow

Heeeeej mitt vinterland, nu är jag här!!
Kul det är när man går in på facebook och alla senaste inlägg handlar om väder och snö, haha. Ja, sånt tycker jag är kul just nu för jag har inget liv och har inte vistats bland folk på 3 och en halv dag!! Ja, tragiskt. Har dock ingen lust alls att försöka vara social just nu, för jag orkar inte. Haha, jag kmr aldrig bli frisk. Jag är helt utpumpad och slut! Men har gjort framsteg idag då jag faktiskt sitter upp just nu, dock med hela jävla täcket tryckandes mellan magen o bena för att slippa magsmärtan, he-he. Ska försöka hitta en mysig vinter film o slå på också hihihi :) är dock lite tidigt för ensam hemma 1 och 2 och love actually än. Så dom får vänta!! Jag tror ja glömt hur mkt jag faktiskt älskar mys-vintern.........Hihi! Har iaf lovat mamma att försöka få i mig lite frukost o lunch idag, så ja ska få nån sorts energi. Så wish me luck!
Pusssshej nöttttter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0