mot öreeeebro, snart

Pjuh vilket busväder det är, vi får nog se hur det går med bussen där ja. Annars är jag sur för att jag aldrig kan slappna av och för att jag har sovit dåligt och mitt hjärta klappar som en galning.. Men när jag kmr hem ska ja höra med moa om vi ska träna, måste bli av med den allra värsta stressen. Visste ni att träning ska lugna mot stress?Annars är jag en sminklös tjej idag som nu ska käka goda mackisar och yoggi:D Och senare kmr ett inlägg om min första kärlek, haha, tycker själv det ska bli kul att skriva, iomed att det var en konstig första kärlek....Väldigt konstig! (ska inte skriva lika mkt idag dock, hehe)
Pussss!

Och ikväll blir det lussebullar och första advents mys med mamma har jag bestämt :)
Och nej, jag gillar inte russin i lussebullar, men annars älskar jag russin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0