jag kommer inte tillbaka.

HEJ MINA VÄNNER!
Min helg har varit top notch hittills. Idolmys igår, vandra ute en sväng, prata, gråta, skratta. Precis som vi alltid gör. Gud vad jag saknat det. Aj, mitt hjärta vad glad jag var att få ha henne hos mig. En gubbe kom även o fråga om vi ville komma in i hans husvagn o fika, hahahah, men de va en jesusvagn eller nåt tydligen så han lär inte vart så farlig;) himla gullig iaf men vi fortsatte spatsera. Sen tog vi fina bilder och somna gott, vakna upp, sprang till stan o mötta upp annsis mamma för att leta en vinterjacka och sen en fika. Guuud va mysigt det va!! :D Och nu ska jag duscha för att dra in till örebro senare för mat och saw3D! Wohoo..Läskigt! Och imorgon ska vi äta hos pappi och sen ska jag vara med min eeeeeeeeeeeeeefterlängtade sandris!!!!! Kan inte bli BÄTTTTTRE. Idag är jag glad! Men såklart trött...

Hahahahhahahahaha. Ännu finare bilder kommer, anna måste dock godkänna först och mitt bildprogram måste funka.... Så, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0