jag blir så dum av dig, dum av dig

Hallå, en fråga, liksom, vem vill inte känna sig speciell? Vem vill inte vara älskad? Vem vill inte kunna älska? Vem vill inte kunna lita på folk? Vem vill vara ensam? Vem vill känna sig osäker och trygg? Okej, det blev någon mer fråga. Men jag kan ibland känna mig så ensam, typ ensammast i världens. Tills jag inser vilken jävla jävla tur jag har. Tänk vilken bra och fin familj jag har, och släkt, och vänner. Ja, jag är lyckligt lottad. Jag har växt upp i en trygg och kärleksfull familj, jag har alltid blivit bemött av kärlek och glädje av min släkt, och jag har dom mest fantastiska vännerna i världen.....Man behöver inte ha 100 vänner för att vara populär och cool, nej jag nöjer mig med precis dom jag har, och kunde inte vara lyckligare. Jag har världens bästa vänner. Och det vill jag att alla ska veta om. Jag älskar varenda en av er och ni är fantastiskt bra! Så galet. Även om jag redan förlorat 700 vänner, så är jag så glad och tacksam för er som stått kvar vid mig. Ni är oförklarligt underbara. Gud jag skulle kunna mala på i evigheter.
Och inte nog med det, så har jag världens finaste bästavän, som precis gått hem och som har spenderat kvällen med mig. Finns nog ingen jag älskar att diskutera/prata lika mkt med som med henne. Hon är utan tvekan den mest coola och skönaste människan som finns. En enormt stor fet jävla jag älskar dig mest i hela världen puss till dig!
Godnatt från en väldigt kärleksfull elli!!!!

Kolla vilken blond, brun och glad tjej! Jag vill ha tillbaka dig.

BTW! Ni är fina, unika och goa! allihopa!
Och ta åt er. Det är inte bara luft i dom orden.
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0