i'm fading away, but i try not to worry

Jag var på massage imorse. Känner mig förvirrad. Vad höll hon på med? Jag gillade henne inte. Men visst okej, de va väl ganska skönt. Eller? Aja.. Idag ska ja fortsätta slappa och ta hand om mig själv, har lite ont sen träningen igår mä. Det var inte milt vill ja lova. Så nu har ja myst en sväng med ollie efter massagen, o snart ska ja ta ut han på en långpromenix. Sen ska jag plocka undan på rummet så man kan gå här, och sen ska ja ta ett baaaaaaaaaaaaaaaaaaaad. Sen bara göra iordning mig lite, ta emot finisarna och sen dra på slappkväll. Vi kör på temat mys. Vilket innebär, mysklär i bött. Är så trött idag så de passar bra, och har huvudvärk. Men den kom efter massagen, o började må illa också. Så hoppas promenaden hjälper! So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0