i would say

Jag har lite otur ibland jag. Hade världens mysigaste fredag iaf, jag svär. Enda in till natten då ja spydde ner hela moas toa och tvingades gå hem och fortsätta hemma hos pappa. Blev ingen sömn på typ hela natten och igår fick ja en jävla massa feber. Sov då ist heeela dagen, rörde mig inte ur fläcken o de enda min mage klara va lite nyponsoppa. Idag mår ja iaf aningens bättre, orkar ju hålla mig vaken haha, o se på vänner! Oså är ja sugen på fil. Det är ett plus. Får se vad magen säger.....Men ja ska fortsätta bli frisk nu och tacka emlan o mosan för all hjälp i fredags. Ni är mina änglar ni!

Älskar er såå mycket!

Kommentarer
Postat av: Moa

Ååh, hjärtat, skönt att du mår lite bättre iaf! Och klart vi hjälpte dig gumman, jag tyckte så synd om dig! Fortsätt krya nu så får vi mysa till det snart igen! Största och blötaste pussen! <3

2010-11-07 @ 21:09:29
URL: http://moacestmoi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0