gooooooooooooooooodmorgon!!

Hur tar man sitt sjungande till högre nivåer? Jo man sätter sig i höjdskräcken och sjunger. Haha. Jag är så roli! Men de va bara för att när ja o amanda åkte den satt ja o skrek högst upp att hon skulle sjunga för mig!! Jag var ju så jävla rädd. Först sa ja upprepade gånger att de skulle bli min död, men så fort vi åkte ner skrek ja bara att de va sjukt kul. Haha. Sjungandet skulle lugna mig då alltså, he he. En av dom bästa och finaste rösterna någonsin har hon... Och inatt har vi sovit 3 prinsar i min säng. Ja, min syster, ollie och jag. Haha, ollie låg emellan oss. Först la han sig på våra huven, men de tyckte vi kändes lite väl, påträngande, så sen fick han ligga på emlan ist. Och nu har vi tjuvstartat med lite julmusik.........Hihi! Men dags att klä sig! Om en halvtimme springer ja t bussen. Pussss! Ha en bra dag! Jag är hemma vid fem.

Min goding amanda och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0