första advent mina vänner!

Hej! Nu har mamsen och jag bakat, haha, de va mys. Jag sa att jag skulle göra en penis, och tjenamors vilken blick jag fick! Hahah. Sen råka det bli en sån iaf...... Skulle göra kungens hår, men misslyckades såpass att det vart en snopp iaf. Mamma och jag kan allt skratta ihop vi mä alltså. Så nu äre dags att sova för imorgon ska jag upp tidigt och dra mig in till örebro för marieberg med jenkisen! Det ska bli mys dä!

Här är en tomte som mormor delade ut förut, hahahaha, han va så söt. Pappa och jag lekte lite med våra tomtar då, hihih;)

Söt mamma och våran söta bulle.

Min penis.


Juuuulmys! :) åh.
Nej dags att sova, ska åka redan halv tio imorn och fixa att hitta till massa bussar och skit, oh herregud vad har jag gett mig in på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0