between the lines of fear and blame, i begin to wonder why i came

Godmorgon!
Jag känner mig så himla duktig och effektiv idag! För igårkväll somnade jag redan vid halv ett, trodde inte de va möjligt.. Sen gick ja upp vid kvart över nio (hyffsat utvilad!!), klädde på mig, gjorde frukost (ägg o bacon, asbra lchf mat;), fixade en grej och vid kvart i tio var jag iväg, uträttade ett äreende (va vuxen ja är) och sen sprang ja på stan för ja va tvungen att köpa torrschampoo, men råka få med en tischa och ett par byxor hem också, och ett till par väntar på mig............Sen kollade jag upp var massagestället ja ska till imorgon ligger, så ja hittar. Och nu är resten av lovet fullbokat :D hoppas jag. Gu va skönt. Orkar inte ha mer ångest, gillar inte att vara själv. Men hinner vila också! Idag har jag bara maria och träning bokat. Känner mig inte helt kry så det är alldeles lagomt idag. Men nu, tills ja ska iväg, ska ja se på vänner o få bort huvudvärken.
Puss på er!!

Where did i go wrong, i lost a friend, somwhere along in the bitterness....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0