allt jag var kom till ett stopp

Så! Nu är jag tillbaka hos morsan efter ett dygn hos papi. Är seriöst helt död, jag har inte orkat stå upp på typ hela dan, haha. Så nu har jag duschat osv och ska fixa lite till innan jag lägger mig och kolla på mysteriet på greveholm tills jag somnar! Och i veckan äre eftermiddag som gäller, men ja måste upp tidigt ändå imorgon då ja ska till maria innan ja åker till öret. Så vi hörs när ja kommit hem! Och då måste jag börja med psykologi uppsatsen också (KOM IHÅG!). Så natti!

Du är inte en i mängden, men jag är en utav dom
få som inte lämnar dig när färgen flagnar på fasaden.
Du måste tro, motivet har aldrig matchat ramen.

Nya favoriten. Och han är min man.

Faller jag nu går jag sönder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0