vi höööööres

Hej sötisar!
Har kusinerna här och dom lurade mig när ja satt på bussen o sa att dom nyss åkt hemifrån, oså sitter dom o gömmer sig när ja kommer hem o hoppar fram och överraskar mig! Haha, jag kände det väl på mig ;) Så vi har bara myst sönder här hittills, o skrattar, o shit vad jag saknat dom!! O nu så ska vi se vem som vinner idol nudå också o sen sova ganska tidigt! I morgon ska vi upp till mormor. Och inatt kommer ju emlan hit också. Så det blir en feeeeeet överdrivet grym helg och jag lär inte uppdatera mkt under helgen. Så den där listan får jag ta igen på söndag!! Sorry. Men vill umgås med mäniskorna ja saknat sålänge och vill passa på. Men haha, som att ni inte skulle överleva.
PUSSSS, ha en grym helg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0