världens goaste

Hej älsklingar! Hoppas ni haft en asbra helg, för tamigtusan, det har lilla ellipår. Jag är glad, lycklig och har förlängt livet till ett odödligt tal, ja, vi skrattar så mycket så vi gör inget annat. Nätterna har varit hur mysiga som helst, kvällarna också såklart, dagarna har varit brabrabra och vi har bara njutit av varandras närvaro oändligt. Vi var även till mormor igår och julbakade och mös. Ja, shit. Tänk att få känna så bra människor. Jag kan inte beskriva det, men denna trygghet och att dom kommer hit och bara är med oss en hel helg. Jag är så lycklig! Och så mycket vi varit med om, och hur jävla konstiga i huvet vi är, och hur vi skrattar åt varandra. Åh åh åh. Men nu är jag ju tröööttt, så den där listan tänker ja skjuta upp tills imorgon och så fortsätter jag bara därifrån jag slutade liksom, så den blir ju framskjuten för ja orkar inte ta igen. Men nu ikväll ska jag bara fortsätta ta de lugnt, duscha och sen ladda upp inför en hård vecka! Men det är sista tagen nu, så det är bara att kämpa!
Puss på er! Bilder finns på fejjan ;)

Adelin myser, emlan o sebbe är störda och jag undrar nog vad sebban hölls med.

Mormor gör "loser"

O vi bara myser.
Pussungarna, fytusan vad bra dom ÄR! Ni anar inte.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0