världens bästa jul

Hej sötisar!
Min jul har varit för fantastisk. Så fantastisk att den sluta i massa tårar. När trycket väl släppte och vi skildes åt på julaftonskvällen. Första gången i mitt liv. Det var hårt. Men vilken fin dag!! Och vilka finaaaa paket. Gud, ja gråter bara ja tänker på allt. Åh. Men idag åker hela familjen + mormor upp till kusinerna för att fira sebbe imorgon. Hela mamma familjs kommer, därav alla mina kusiner, och göran ska som vanligt göra sin berömda kina mat ;) som varje år! Jag ska njuuuta så. Och så förhoppningsvis ska vi hinna gå på mellandagsredan nu när vi fått massa pengar också! :D Men vi måste hem redan imorgon eftersom att emlan jobbar på måndag...Men alltid bättre än inget! Jag gav ju förresten emlan sex and the city filmerna igår, haha, hon blev så glad så ja dör. Så vi kollade ettan inatt. Det var så himla mys! Vi satt i våra nya chilli filtar med popcorn o grät o skratta. Haha. Skulle sett 2an idag, men vi sov för länge..............Åker ju snart!! Så hade bäst så hörs vi imorgon kväll! Då ska ja fortsätta på listan också :)
EN BLÖT JULPUSSSSSSSS TILL ER ALLA!!

Emelie får morgonpaket av mig. Hihi.

Julaftonsmorgon. VÄRLDEN BÄSTA!!!! Gråter bara ja kollar på dom.. Åh<3

O påväg till mormor fick vi knappt plats i hissen för alla paket....

Mysar!


Ja fick dela ut paket till alla glada!



SÖTAASTE i världen. I'm just sayin'.

Snyggingen gav mig den här mössan (+ en borste som ett litet skämt, haha) men hon tog över den själv på en gång! Sen på kvällen skypade vi med morbror göran och kusin elliot, hihi. Dom va så söta!! Vi ville ju säga hej lite sådär på självaste julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0